IniciBàsquetEl CB Cantaires supera al Sant Just i celebra l’ascens a la...

El CB Cantaires supera al Sant Just i celebra l’ascens a la Primera Catalana

Després de desaprofitar algunes opcions en les anteriors jornades, amb les derrotes com a locals amb Ploms Salle Reus i a la pista del CB Gelida, els jugadors del Davima CB Cantaires Tortosa, van superar en l’última jornada al CB Sant Just, en un pavelló del Temple de nou amb molts aficionats recolzant al seu equip, per certificar l’ascens a la Primera Catalana.

Tot i mantenir moltes de les baixes de les últimes jornades i minvat d’efectius, l’equip tortosí va sortir concentrat i conscienciat de la importància de la victòria, i amb una bona defensa, bon treball coral i la inspiració en atac de David i Jordi Barberà, van poder celebrar la victòria.

Els tortosins van anar sempre per davant al marcador des de els primers instants, creant la seua defensa molt problemes al rival i arribant al final del primer quart amb una bona renda de 8 punts. En el segon va continuar la iniciativa local, arribant al descans amb una bona avantatge de 14 punts (34-20).

Dels vestidors van sortir de nou endollats els jugadors dirigits per Jordi Adell, i les diferències van augmentar arribant a una màxima de 19 punts, després de dos triples de Jordi Barberà. El recurs de buscar sorprendre amb el canvi de defensa individual a una zona 2-2-1 no li va resultar positiu al tècnic visitant, i en l’últim quart les diferències van augmentar fins arribar als 22 punts. Amb els tortosins ja esperant el final per celebrar l’ascens, el CB Sant Just que no es va entregar en cap moment, va aprofitar per maquillar el marcador amb un parcial de 0-10 amb dos triples inclosos de Carreras, excel·lent tirador, que va estar gairebé tot el partit molt ben defensat.

Al final del partit es van veure les lògiques escenes d’eufòria per part de l’equip tortosí, que al final ha obtingut el premi de la seua regularitat, tot i les dificultats que han tingut en les últimes jornades, tal i com reconeixia el tècnic Jordi Adell “ha estat un ascens molt difícil, i que s’ha complicat molt per les baixes que s’han acumulat, sobretot en el tram final de temporada, afectant no tan sols als partits, sinó també en els entrenaments on no hem pogut treballar amb normalitat, però al final s’ha aconseguit l’objectiu i per tant estem molt satisfets”.

El Davima CB Cantaires Tortosa ha finalitzat amb 21 victòries i tan sols 5 derrotes en les 26 jornades disputades, 1.903 punts a favor i encaixant 1.662.

FITXA TÈCNICA:

DAVIMA CB CANTAIRES TORTOSA, 74 (34)
CB SANT JUST, 61 (20)

Davima CB Cantaires Tortosa: Ruiz (9),  Paris (1), David Barberà (27), Arnau Carles (7), Jordi Barberà (17) –cinc inicial- Pedret (9), Mascarell (1), Pruñonosa (3). 16 faltes, eliminat Ruiz (33’). 11/21 tirs lliures. Deu triples Jordi Barberà (4), Ruiz (2), David Barberà (2), Pruñonosa i Pedret.

CB Sant Just: Diouf (8), Marquez (7), Rafael Puerta (6),  Ortí (9), Cañas (6) –cinc inicial- Chate (5), Viñas (3), Albert Puerta, Carreras (15), Vàzquez (2). 25 faltes personals, eliminat Ortí (40’). 9/18 tirs lliures. Sis triples. Carreras (3), Diouf, Charte i Marquez.

Àrbitres: Sergi Leal i Enrique Jiménez Pérez.

Parcials: 17-9; 17-11; 21-16; 19-25.

La classificació: 

Podeu veure la classificació de 2a catalana (fase prèvia g.1), després de la vint-i-sisena jornada del campionat de lliga, clicant la imatge adjunta:

ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom
Captcha
8 + 2 = ?
Reload

Últimes notícies