IniciPoliesportiuEscacsEl Club Escacs Amposta campió del grup sext d'Interclubs 2021

El Club Escacs Amposta campió del grup sext d’Interclubs 2021

El Club Escacs Amposta s’ha proclamat campió del grup sext d’Interclubs, competició que ha substituït a la Lliga d’Escacs, que a partir del mes de gener tornarà en el format convencional.

En l’última jornada l’equip ampostí va acabar empatant a dos, amb el CE Sant Feliu, que va resultar un rival molt complicat.

Per la seua banda el Club Escacs Tortosa va perdre 1-3 amb el CE Cornellà. Finalment, el CE Amposta, ha ocupat el primer lloc, amb un total de 5’5 punts, seguit per l’Espiga Les Corts A, amb 5; CE Martorell, 4; Ateneu Colon B, 4; CE Sant Feliu, 3,5; CE Santa Coloma de Queralt, 3; CE Cornella, 2,5, i CE Tortosa, 0,5.

En la competició territorial de Tarragona, pel que fa als grups amb participació ebrenca, al grup 1 s’ha produït la victòria del CE Peo Vuit de Roquetes, amb 6’5 punts, seguit del CE Ruy López A i Tarragona B, amb 5 punts; CE Gandesana A, 4; Salauris B, 3, Torredembarra A, 2,5, Cambrils A, 2, i Escacs Reus A, 0.

En el grup 2, triomf del CE Amposta B 1, amb 6,5 punts, classificant-se a continuació, CE Amposta B 2, 5, Duesaigües A, 5, CE Ruy López A 2 i CE La Ràpita A, 3, CE Gandesana A 2,i CE Peó Vuit Roquetes A 2, 2, i CE l’Hospitalet de l’Infant A, 1,5.

El Riu Sénia A, amb 6,5 punts, ha estat el millor del grup 4, seguit del CE Cambrils C, 4,5, Amposta C 1, 4,5, CE Gandesana B 1, 4,5, CE Ampolla A, 3,5, CE Cambrils D, 2,5, i Tortosa B i Amposta C2, 1.

En el grup 6, victòria del CE Ruy López B amb 7 punts, i a continuació, CE Riu Sénia B, 6,  CE Cambrils E 1 i CE Cambrils E 2, 4,5, CE Gandesana B 2, 3, Amposta D 2 I Amposta D 2, 1,5.

ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom
Captcha
5 * 3 = ?
Reload

Últimes notícies