El conjunt que va retornar aquesta temporada a la segona catalana, el Gandesa, proclamant-se flamant campió del grup primer de tercera catalana, ha començat a posar fil a l’agulla a la planificació de cara a l’exercici 2023-2024.
Juntament amb l’àmplia renovació del planter que disposaven la campanya passada havent acceptat divuit jugadors l’opció de seguir a l’equip, s’han concretat el dos primers reforços per al conjunt que seguirà entrenant per tercera campanya consecutiva el calero Ivan Romeu. El migcentre castellonenc Manu Garcia afrontarà la primera etapa lluny del futbol de la Comunitat Valenciana, després d’haver passat per equips com el San Pedro, Alquerías, Ibarsos i el Cabanes, tots ells de la regional preferent al seu grup primer. El fet de residir a la capital de la Terra Alta i la seua feina de mestre al municipi, han estat els detonants del fitxatge pel conjunt de la capital de la Terra Alta. Amb ell també s’incorpora a l’equip el golejador Kike Domínguez, procedent del Corbera d’Ebre. En el seu cas, retorna al club on es va formar després que als cinc anys s’incorporés al futbol base del Gandesa, passant per totes les categories fins a arribar a juvenils. El tècnic gandesà Rafel Navarro, ara segon del Barça femení, va apostar per ell incorporant-lo en el seu tercer any de juvenil al primer equip. Per cercar més protagonisme i seguir la seua progressió com a jugador, va acceptar l’oferta del club corberà on ha estat durant les passades quatre temporades sent un dels màxims golejadors de la categoria.
Del llistat de renovacions destaquen les de: Pau Ripoll, Saumell, Iniesta, Aubanell, Gumiel, Josep Doménech ‘Cucala’, Xavi Revuelta, Dilla, Robert, Martos, Vallespí, Carles Llarch, Ramon Planas, Adrià Suárez, Pau Miró, Sergi Alcoverro i Soufiane. Ubalde, tot i donar conformitat a seguir, serà dubte fins a l’inici de la temporada per motius laborals.
De l’actualitat del club, que passarà a ser presidit a partir d’aquest exercici per Sergi Vidal, fins ara entrenador de l’equip filial de quarta catalana, per la renúncia del fins ara president Marc Fornós després de vàries temporades al capdavant del club, des de dijous la tarde el conjunt terraltí ja coneix qui serà el seu primer rival de lliga desplaçant-se en la jornada inaugural del 9 i 10 de setembre al municipal de la Pobla de Mafument, per enfrontar-se al filial tarragoní. L’estrena davant la seua afició es produirà el diumenge 17 de setembre, davant el Segur de Calafell. Iniciaran la pretemporada el dijous tres d’agost i la setmana vinent a partir del dilluns 7 d’agost iniciaran la posada en marxa de cara a l’estrena de la temporada amb tres sessions setmanals, més un partit del calendari de pretemporada, en principi.
D’altra banda, el porter Àlex Iniesta ha arribat a un acord amb el club per fer-se càrrec de la coordinació del futbol base gandesà “Encara que només fa dues temporades que es va incorporar al nostre club com a porter del primer equip, la seua integració ha estat total des del primer dia, ara dóna un pas més en el seu compromís amb el nostres colors i es converteix en el nou coordinador del nostre futbol base” destaquen des del club.