IniciFutbol3ª CatalanaEl Jesús i Maria profana la Santa Creu i s'enganxa a la...

El Jesús i Maria profana la Santa Creu i s’enganxa a la disputa pel títol

El Jesús i Maria es va convertir en el primer equip capaç d’esgarrapar els primers punts de la Santa Creu davant el líder de la categoria. Un Jesús Catalònia que va disposar de les seves opcions, sobretot amb un rematada de Leandro que petava al travesser de la porteria partidalenca amb el 0-0 al marcador i al llarg del segon temps quan va buscar a la desesperada intentar mantindre la imbatibilitat al seu camp sense la fortuna necessària i veia com els partidalencs, molt solvents en defensa, aprofitaven un contracop ja a les acaballes per matar el partit i a la vegada els hi costava la primera derrota de la temporada als de Pau Alegria com a locals (segona que encaixen durant les vint-i-una jornades de lliga) i que acusaven les absències notòries de Sergi Escoda, Martí i Cristian Arasa.

Foto: CF Jesús Catalònia

Durant el primer temps els de Lluís Fornés conscients de que afrontaven una de les darreres opcions que els quedava per enganxar-se a la lluita per l’ascens de categoria, van mostrar-se molt ferms en defensa i no donaven qualsevol tipus de concessió defensiva davant un conjunt jesusenc molt precipitat que no trobava la formula per trencar el dispositiu visitant. Per contra les millors ocasions van córrer a càrrec del conjunt visitant que topava davant la gran actuació del porter Àlex Estorach que mantenia vius al seu equip mantenint el 0-0 inamobible al descans.

A la represa es va passar del possible 1-0 immediatament al 0-1. Leandro després del rebuitg d’un córner estavellava un obús al travesser de la porteria de Marc Masdeu. Això donava lloc a la contra que acabava en un error infantil dels jesusencs que veien com la pilota acabava a córner després que la pilota podia sortir fora directament. Arran de la sortida des de la cantonada Regolf guanyava l’acció als defensors i al primer pal rematava al fons de la xarxa (57′). Tocava remar contracorrent. I els jesusencs, amb una lleugera precipitació, buscaven el gol que equilibrés la situació al marcador. L’ocasió més clara venia arran de la sortida d’una falta lateral que penjaven al cor de l’àrea on John (que reclamava que podia existir una falta en tivar-lo de la samarreta) va voler controlar en comptes de rematar i li va marxar el darrer control a mans de Marc Masdeu. A les acaballes, amb el Catalònia volcat en busca de l’empat, Pau Marin des de gairebé el seu camp veia al porter jesusenc avançat i certificava el triomf partidalenc.

Sala de premsa:

Així valorava el tècnic local, Pau Alegria, aquesta primera derrota davant l’afició a la Santa Creu:

La classificació:

Podeu veure la classificació després de disputar-se la vint-i-unena jornada a la tercera catalana al grup 1 clicant la imatge inferior:

La propera jornada:

Nou examen i test exigent el que se li presenta aquesta mateixa setmana al Jesús Catalònia afrontant el desplaçament al camp del segon classificat de la lliga, un la Cava que ve enratxat després d’haver sumat sis victòries en els sis darrers compromisos de lliga i porta deu jornades consecutives sense perdre amb vuit triomfs i dos empats (havent sumat 26 dels darrers 30 punts de la temporada). Serà un partit a cara o creu per a tots dos conjunts que busquen l’ascens aquesta temporada, els verd-i-blancs intentaran no perdre per a mantenir els quatre punts de diferència respecte als blanc-i-blaus i mantenir així el factor del coeficient particular favorable després de la victòria per la mínima que van sumar davant els caveros a la primera volta per 2 gols a 1. Un autèntic partidàs que tindrà lloc a partir de les 16 hores de la tarda al municipal Camp Nou de la Cava.

Per la seva part els partidalencs, molt pendents del que passi a n’aquest partits entre la Cava i el Catalònia, intentaran aprofitar-se d’un resultat favorable als seus interessos per seguir retallant distàncies amb els capdavanters. Amb un partit pendent de recuperar davant el Benissanet, que encara no té data, es podrien situar virtualment segons de la classificació en cas de derrota del seu màxim rival fraternal o en cas d’un empat, sempre en quant siguen capaços de derrotar a un Godall que visitarà l’Aube havent sumat 12 dels 18 darrers punts possibles. No serà empresa fàcil per als de Lluís Fornés que voldran imposar el cop anímic d’imposar-se al líder a domicili i el fet d’acumular onze jornades seguides sense perdre amb nou victòries i dos empats. El partit arrancarà a partir de les 17 hores de la tarda a les instal·lacions municipals Josep Maria Torres.

ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom
Captcha
10 * 5 = ?
Reload

Últimes notícies