Jeremy Alcoba intentarà consolidar-se en el top-10 de la classificació general del Mundial de Moto-3, en la tretzena prova del GP Aragón, que demà a partir de les 11:00 hores es disputarà molt prop de casa, al circuit de Motorland d’Alcanyís.
El pilot jesusenc ha finalitzat en sèptima posició de la Q2, i estarà per tant en la tercera fila de la graella de sortida. Per a l’Indonesian Racing Gresini ha estat una jornada positiva, ja que el seu company d’equip Gabri Rodrigo, ha ocupat el segon lloc,i compartirà primera fila amb el sud-africà Darryn Binder (
Jeremy Alcoba ha fet un excel·lent treball, ja que va millorar el seu millor temps de volta personal en 1,5 segons i va ser capaç de donar voltes consistentment amb una mitjana d’1’58 segons. Va poder aconseguir l’admissió a la Q2 en l’últim minut i, amb un sèptim lloc a la fi de la qualificació, definitivament pot estar entre els protagonistes de la carrera de demà.
Jeremy espera que en la carrera encara milloren les sensacions “Estem treballant força bé i la moto està responent igual de bé. He de dir que encara ens falta una mica de sensacions, així que haurem de fer una bona feina en l’escalfament de demà. Encara podem fer una bona carrera. Potser vam classificar millor, però la meua tornada no va ser perfecta”.