Amposta va acollir el passat dissabte la Trobada d’Escoles d’Hoquei de Tarragona organitzada per la federació provincial.
La Trobada es va realitzar en format d’OK-xs, un sistema creat per Isidre Brofau que adapta l’hoquei a edats més menudes, convertint la pista en 4 pistes mes petites, pilotes que pesen menys que les reglamentaries i els partits 3×3 de 10 minuts. Tot els equips van disputar un mínim de 5 partits.
Van participar el Cambrils HC, CE Vendrell, Pla de Santa Maria, Hoquei Club Valls, Club Hoquei Vila-seca i el Club Hoquei Patí Amposta, club amfitrió que es va presentar amb 5 equips de tres jugadors. Destacar la tasca dels més de 20 voluntaris que van fer possible la trobada treballant a la pista com al bar.
