IniciFutbolFutbol internacionalEl roquetenc Nando Recio, una temporada més amb el Lee Man de...

El roquetenc Nando Recio, una temporada més amb el Lee Man de Hong Kong

En principi tenia la intenció d’anunciar la retirada com a jugador de futbol en actiu a finals de la passada temporada, però finalment Nando Recio, amb 40 anys i a petició dels directius del Lee Man Warriors, continua competint a la màxima categoria del futbol de Hong Kong.

Esta temporada va començar disputant la fase prèvia de la Champions League asiàtica. En la primera eliminatòria el seu equip va superar per 5-1 al Balí United, sent substituït al minut 68 per Yu Huai-Lim. En la segona confrontació van perdre amb l’Urawa Reds Diamonds, de la ciutat de Saitama, un dels millors equips de la Primera Divisió del futbol japonés. Recio va ser titular i va entrar al seu lloc, Diego Eli al minut 87.

En la competició de la Primera Divisió de Hong Kong, el Lee Man Warriors és líder tot i haver jugat quatre partits en les cinc jornades disputades En la primera van guanyar 1-3 al Resounes Capital, a continuació per 4-1 al Kitchee, el seu rival més directe en la lluita al títol, i amb molta solvència 5-0 al HK sub-23. El passat cap de setmana va sumar la seua quarta victòria, en véncer per 4-2 al Hong Kong Rangers.

El seu tècnic Jordi Tarrés intenta dosificar al jugador roquetenc, actual capità de l’equip, que només ha disputat com a titular el partit més decisiu d’este inici de lliga, amb el Kitchee, i el de la quarta jornada davant el Hong Kong Rangers.

Precisament, Jordi Tarrés i Fernando Recio són dos dels tres futbolistes espanyols que, amb possessió de la doble nacionalitat, han estat internacionals amb la selecció de Hong Kong. Tots dos van arribar a la lliga de Hong Kong el 2010 per jugar amb el Kitchee. En el cas de Nando Recio, ha disputat dos partits. Va debutar el 5 d’octubre de 2017, en una confrontació amistosa amb victòria per 4-0 davant Laos, on va entrar després del descans, en el lloc de Roberto. El segon partit va ser el mateix mes d’octubre, per la classificació de la Copa d’Àsia, amb victòria per 2-0 davant la selecció de Malàisia.

El jugador roquetenc porta ja 13 temporades a la màxima categoria del futbol de Hong Kong, al qual va arribar el 2010, en un país on ha fixat la seua residència amb la seua família, després de la seua etapa amb el CD Roquetenc, CD Tortosa, UE Rapitenca i CF Amposta.

Nando Recio reconeix que a última hora el van convéncer per continuar una temporada més. ”La meua intenció era penjar les botes finalitzada la passada temporada, però el president em va demanar que continues per ajudar al club almenys en els partits de la prèvia de la lliga de campions asiàtica”, manifestava el jugador. Després va decidir finalitzar el que resta de temporada: “la veritat és que encara que en uns mesos compliré 41 anys, em trobo molt bé i jugant a bon nivell, i com em van tornar a demanar que continue, vaig decidir jugar i gaudir del futbol, que és la meua passió”. A més, està molt integrat i identificat amb el projecte del club, ja que “estic col·laborant amb el club com a tècnic, i ajudo a entrenar als equips sub-18 i sub-23”.

ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom
Captcha
9 - 5 = ?
Reload

Últimes notícies