IniciVoleibolHistòric triomf roquetenc que li permet disputar la semifinal de la Copa...

Històric triomf roquetenc que li permet disputar la semifinal de la Copa Príncep

El Club Voleibol Roquetes s’ha imposat al Benidom en una excel·lent actuació, aconseguint la històrica classificació per a les semifinals de la Copa del Princep, i aquesta tarda a partir de les 20 hores de la tarde, buscaran un lloc en la final davant el conjunt madrileny del UC3M Voleibol Leganés. Abans en l’altra semifinal s’enfrontaran el Textil Santanderina i el Barça Voleibol.

L’equip roquetenc va estar molt encertat en la construcció del joc i el contraatac, i va comptar amb una gran actuació coral de tot l’equip, i sobretot del seu referent en atac, Joaquin Astrada el màxim anotador del partit amb 22 punts.

El primer set va començar molt igualat, i els roquetencs van anar sempre a remolc, acusant algunes errades en atac i en el servei, que tampoc es van poder solventar amb el dos temps morts demanats per Agustín Rodríguez. L’equip valencià va aprofitar aquestes errades i amb un bloqueig de Cuminetti es van avançar al marcador.

El segon set va començar sense un clar dominador, amb successius empats i mínimes avantatges visitants. Després d’un parcial 4-0, els roquetencs es van situar per davant, provocant el temps mort d’Adriano Lamb amb 14-11. L’equip roquetenc va continuar ferm, mantenint la diferència, i amb una recta final pletòrica de joc van tancar la segona mànega al seu favor amb un bloqueig de Mateo Marzi.

La igualtat va tornar a ser la nota predominant també en el tercer set, però a partir de l’empat a 9, el conjunt dirigit per Agustín Rodríguez va agafar la iniciativa, mostrant un gran nivell de joc. Va reaccionar el seu rival, i en un tram final ple d’emoció i agònic, es van situar per davant 26-17. Temps mort del tècnic argentí del Roquetes, que donen pas a tres punts consecutius de l’equip, amb dos remats d’Astrada i un de servei de Redu, per sumar el segon set.

En el quart set va continuar l’equilibri de forces amb les alternances i empats en el marcador. A partir de l’empat a 14, els roquetencs van portar la iniciativa, amb avantatges que oscil·laven entre un i dos punts, que van saber mantenir, tot i la tensió dels últims instants amb l’empat a 23. El dos punts consecutius de Mateo Marzi i Iurisevich van sentenciar, permeten al CV Roquetes acabar amb la ratxa del Servigroup Benidorm, que arribava a Galicia com l’únic equip de tots els grups de la Superlliga-2, que havia guanyat tots els partits disputats.

FITXA TÈCNICA:

CLUB VOLEIBOL ROQUETES, 3
SERVIGROUP BENIDORM, 1

CV Roquetes: Mateo Marzi, Astrada, Térmens, Sustaukas, Tévar, Curto, Jaume, Iurisevich, Aleix, Ferran, Dámaso, Redu. / Lliures: Caralt, Beltran.

Servigroup Benidorm: Caparrós, Hernández, Rafael González, Retuerto, Contreras, Martínez, Ramirez, Dos Santos, Cuminetti, Castilla, Marin, Ramón González. / Lliures: Julian López, Rodríguez.

Àrbitres: Maria del Mar Vidal i Jorge Juan González.

Parcials: 0-1, 18-25 (26′); 1-1, 25-19 (28′); 2-1, 29-27 (40′); 3-1, 25-23 (30′). Duració: dos hores i tretze minuts.

ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom
Captcha
8 - 5 = ?
Reload

Últimes notícies