IniciFutbolL’ampostí Arnau Sola debuta a Primera Divisió amb el Vila-real CF

L’ampostí Arnau Sola debuta a Primera Divisió amb el Vila-real CF

El defensa ampostí Arnau Solà, ha debutat a Primera Divisió amb el partit corresponent a la trenta-unena jornada, disputat al Benito Villamarin, que va finalitzar amb el triomf a domicili del Vila-real CF, davant el Real Betis per 1-2.

Arnau Sola havia entrat ja en dos ocasions a la convocatòria del tècnic del submarí groguet Marcelino Garcia Toral, va ingressar al terreny de joc al minut 77 de partit en substitució de l’internacional espanyo Ayoze Pérez, quan el seu equip s’imposava per 1-2, i va col·laborar en mantenir la mínima però valuosa renda en el marcador, per imposar-se en un partit, en el que va donar un pas molt important en les seues aspiracions de jugar la pròxima temporada a Europa, ocupant en l’actualitat la quinta plaça de la classificació.

Arnau Solà, que aquesta temporada es va incorporar al Vila-real B en qualitat de cedit per l’Almeria, club al que pertany, ja havia anat convocat dues vegades per les baixes de l’equip de Marcelino Garcia Toral, i aquest diumenge ha tingut l’oportunitat de debutar a la màxima categoria, quan al minut 77 de l’encontre, ha ingressat al terreny de joc per substituir Ayoze Pérez.

Ara, el Vila-real CF és cinquè amb 51 punts i seguirà lluitant per poder accedir a la màxima competició continental.

Arnau Solà defensa de 22 anys, natural d’Amposta, va arribar aquesta temporada al Vila-real CF, cedit per part de la UD Almeria, per reforçar el flanc esquerre de l’equip filial. Solà es va formar a les categories inferiors del Barça, on va destacar fins que va despertar l’interès de la UD Almeria qui el va fitxar amb Rubí a la banqueta per l’equip de la Primera Divisió, amb un contracte de llarga durada. Des dels dotze anys va anar ascendint de categoria fins a arribar al filial blaugrana, on una lesió va frenar la seua gran projecció. Va arribar a ser internacional amb la Selecció Espanyola Sub-19 i va participar en bastantes sessions d’entrenament amb el primer equip del FC Barcelona durant la temporada 2021/22. A més, compta amb un bon nombre de partits en la UEFA YouthLeague. Quan encara tenia edat juvenil va destacar al filial blaugrana a les ordres de Sergi Barjuan, on va disputar 11 partits a Primera RFEF sent, a més, un jugador de categoria juvenil, havent participat en algunes sessions amb el primer equip, tant en l’etapa de Ronald Koeman com en la de Xavi Hernández. A la temporada 2022/23 va fitxar per la UD Almeria, club al qual ha pertangut en les dues últimes campanyes malgrat estar cedit al Reial Múrcia, on va jugar 26 partits a Primera RFEF i un a Copa del Rei, i al Cartagena, on va adquirir experiència a Segona Divisió després d’haver disputat fins a 18 partits. A més, Solà també sap què és enfundar-se l’elàstica de La Roja, ja que l’any 2021 va ser convocat amb la Selecció Espanyola Sub-19 en diferents ocasions.

ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom
Captcha
6 * 5 = ?
Reload

Últimes notícies