IniciMotorL'equip Openbank Aspar Team presenta a Marc Alcoba com a pilot de...

L’equip Openbank Aspar Team presenta a Marc Alcoba com a pilot de la Copa Mundial de Moto Elèctrica

Openbank Aspar Team, ha presentat a Marc Alcoba com a nou component del seu equip, que competirà en la Copa del Món de Motos Elèctriques. El pilot canareu formarà part de l’equip amb Maria Herrera a la categoria elèctrica del Mundial, on espera lluitar per grans objectius davant de rivals que ja coneix d’altres campionats. Alcoba arriba a la categoria de MotoE després d’aconseguir diversos resultats al top 10 al Mundial de Supersport la temporada passada.

La Copa del Món FIM En el de MotoE compleix la seva quarta temporada en ple procés d’expansió i el 2022 comptarà amb catorze curses, dividides en set caps de setmana de competició, als circuits de Jerez, Le Mans, Mugello, Assen, KymiRing, Red Bull Ring i Misano. Abans, Alcoba pujarà per primera vegada a l’Enèrgica al test de Jerez que se celebrarà del 7 al 9 de març.

Jorge Martínez Aspar, quatre vegades campió del Món i director de l’equip, reconeix les dificultats que tindrà Marc Alcoba en el seu debut, però confia en les seues possibilitats. “Cada vegada és més a prop l’inici d’una nova temporada per a l’Openbank Aspar Team i aquest any estem contents de poder comptar amb Marc Alcoba amb nosaltres. Serà un gran repte per a ell, perquè no coneix la moto i s’enfrontarà a molts pilots experimentats, però confiem que demostrarà el seu nivell i ens donarà moltes alegries aquesta temporada. A més, tindrem més oportunitats per veure’l lluitar, perquè cada cap de setmana de gran premi comptarà amb dues carreres, així que seran catorze proves per lluitar per tot amb Alcoba i amb la seua companya Maria Herrera“.

Per la seua banda Marc Alcoba, està molt il·lusionat davant aquesta nova etapa “Estic molt feliç davant aquesta oportunitat a MotoE, però encara més content per poder afrontar-la amb un equip com l’Openbank Aspar Team de Jorge Martínez Aspar. Conec el nivell dels pilots, perquè m’he pogut enfrontar molts en altres campionats, però no conec la moto, i això serà un repte. Sé que podré lluitar amb la resta dels meus rivals perquè tenim les eines per demostrar el meu potencial. Espero oferir un gran any a l’equip“.

Como en les anteriors edicions competiran 18 pilots, dels quals 17 estan ja confirmats, pertanyents a sis diferents nacionalitats, amb majoria d’espanyols que arriba a la xifra de set.

Repeteixen de les anteriors temporades, Jordi Torres, Dominique Aegerter i Matteo Ferrari que continuen als seus respectius equips, mentre que Eric Granado canvia al LCR i Mattia Casadei al Pons Racing. També repetiran equip Miquel Pons, Maria Herrera i Hikari Okubo, amb Kevin Zannoni canviant al SIC58.

Tot i que només aquests set repeteixen del 2021, hi ha tres pilots que retornen a la copa: Hèctor Garzó a les files del Tech3 i Bradley Smith a les del RNF, on tindrà com a company un altre vell conegut de MotoE com és Niccolò Canepa .

Els altres cinc seran rookies, incloent a Marc Alcoba, Xavi Forés, que després de passar els darrers anys entre el WSBK, el BSB i l’EWC es llança a l’aventura elèctrica, Àlex Escrig -que segueix els passos de Fermín Aldeguer després de conquerir la categoria de STK600 a l’Europeu de Moto 2.

La llista provisional es completa amb els italians Kevin Manfredi i Alessio Finello.

ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

1 + 7 =

Últimes notícies