IniciMotorMarc Alcoba competirà la pròxima temporada el Mundial de Motos Elèctriques amb...

Marc Alcoba competirà la pròxima temporada el Mundial de Motos Elèctriques amb l’Openbank Aspar Team

Marc Alcoba està a punt de començar un il·lusionant nou projecte, amb la competició del Mundial de Motos Elèctriques, en les que prendrà part amb l’equip de l’Openbank Aspar Team, en substitució de Fermin Aldeguer, formant equip amb la pilot Maria Herrera, que segueix després de compartir el 2021 com l’única representant femenina en el Mundial de Motos E, i campiona d’Espanya d’ESBK femenina en la categoria de 600.

Marc Alcoba va fer el salt el 2021 al Mundial de Supersport 600 amb el Yamaha MS Racing, després d’haver aconseguit en l’anterior campanya el tercer lloc de la classificació general al Campionat d’Espanya de Superbike, però el final de temporada no va resultar gaire propici per a les aspiracions del pilot canareu de 21 anys, que al mes d’agost va patir una caiguda al circuit de l’Autòdrom de Most a la República de Txèquia, amb una fractura del radi del braç esquerre, amb posterior intervenció quirúrgica a l’Hospital Dexeus a càrrec del prestigiós traumatòleg Xavier Mir.

Després va reaparèixer en la prova del circuit de Montmeló a Barcelona, però es va ressentir de la lesió i ja no va competir en les de Jerez, Portimao a Portugal, San Juan Vilicun a Argentina i Mandalika Interntional Street d’Indonèsia. Actualment, ja es troba totalment recuperat i entrenant per preparar aquesta pròxima campanya.

Set proves dobles

Un total de 14 proves configuren la Copa del Món de MotoE el 2022 estarà composta per 14 curses que es disputaran en set circuits diferents. Cada vegada que les motos elèctriques acompanyen MotoGP hi haurà una cita doble, amb una cursa dissabte i una altra diumenge. Així s’estalvien costos de desplaçaments.

MotoE debutarà del 30 d’abril a l’1 de maig al circuit Ángel Nieto de Jerez, i després apareixerà a sis circuits més, tots europeus. Estaran a Le Mans del 14 al 15 de maig, a Mugello del 28 al 29 de maig, a Assen del 25 al 26 de juny, al KymiRing del 9 al 10 de juliol, al Red Bull Ring del 20 al 21 d’agost ia Misano del 3 al 4 de setembre.

A més, MotoE també tindrà la pretemporada més llarga de la història. Se celebrarà íntegra al circuit de Jerez i estarà formada de fins a sis dies en què els pilots podran rodar lliurement. La primera tanda serà del 7 al 9 de març i la segona de l’11 al 13 d’abril, de tres dies cadascuna.

El que no hi ha canvis és en la durada de les curses, que en principi continuarà sent molt curta. Enèrgica, la subministradora única de motos del campionat, deixarà la categoria a final de temporada, ocupant el seu lloc Ducati, que podria introduir alguns canvis.

ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

+ 42 = 52

Últimes notícies