Després de l’èxit assolit en la seua estrena, el Club Atletisme Terres de l’Ebre, organitza la segona edició de la mitja marató dels 21 Kms. Lo Port, que es disputarà el proper 18 de maig. La prova sortirà de Tortosa per arribar al parc Natural del Port, passant per Roquetes. Una carrera única per les seves característiques, que té un desnivell positiu de 1200 metres, i que tot i la duresa, és assequible per la gran majoria d’atletes.
També es disputarà una 10kms, que en aquest cas pujarà pel camí vell, fent que més de la meitat del recorregut sigui per muntanya, i que tindrà 900 metres de desnivell positiu. I per acabar, amb el mateix recorregut hi haurà una marxa no competitiva.
Les inscripcions ja estan obertes, i fins al 31 de gener s’ofereixen a un tram de preus més econòmics, després aniran pujant a mesura que ens apropem a la la data de la prova.
Es pot trobar tota la informació a https://www.21kloport.cat/ca/inicio_cat/