IniciPoliesportiuTirSònia Franquet i Martin Freije en catorzè lloc en pistola d’aire mixta...

Sònia Franquet i Martin Freije en catorzè lloc en pistola d’aire mixta dels Jocs Europeus

Sònia Franquet i Martin Freije es van quedar prop de disputar la final de la modalitat de 10 metres de pistola d’aire comprimit mixta, als Jocs Europeus, que es disputen a Cracòvia (Polònia).

La parella de la selección espanyola va sumar un total de 573 punts. La tiradora d’Ascó va presentar un millor registre de 287 (96-96-96), que el gallec Freije més irregular amb 286 (96-93-97), penalitzant la seua segona serie. Les quatre parelles finalistes van els dos equips italians, Armenia i Búlgaria.

En la final es van imposar Paolo Monna-Sara Constantino (Itàlia), obtening la medalla d’or. La plata va ser per a Benik Khlghatyan-Elmira Karapetyan (Armenia),  i el bronce pera Samuil Donkov -Antoaneta Kostadinova (Bùlgaria) La participació de Sònia Franquet, finalitzarà el dissabte amb la modalitat de tir per equips a partir de les 11:00 hores.

ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom
Captcha
7 + 4 = ?
Reload

Últimes notícies