IniciPoliesportiuTirCinta Rodríguez tercera amb la selecció espanyola a l’Europeu de tir al...

Cinta Rodríguez tercera amb la selecció espanyola a l’Europeu de tir al plat de fossat universal

Cinta Rodríguez va pujar al podi amb la selecció espanyola en la competició per equips, del Campionat d’Europa de tir al plat en la modalitat de fossat universal, disputat al camp de tir de Pinhal de l’Algarve portuguès, amb una trentena de tiradores d’Espanya, Itàlia, Gran Bretanya, França i les amfitriones de Portugal.

El combinat hispà va pujar al tercer esglaó del podi, amb un registre de 561 plats, per darrere de França, que va ocupar el primer lloc amb 565, i Itàlia segona amb 562.

En la competició individual es va emportar el títol la italiana Bianca Revello amb 196 plats, amb segon lloc de l’espanyola Marta Alfonso Pozo, que es va imposar en el desempat 192+24 a la francesa Lyne Croquelois, 192+20. La tiradora bitemera Cinta Rodríguez va ser divuitena amb 179, desprès de protagonitzar una primera jornada molt positiva, amb 96 plats i un ple de 25 en la primera sèrie, per a un total de 96, a tan sols dos de Revello i Alfonso que van empatar en el primer lloc.

ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom
Captcha
10 - 3 = ?
Reload

Últimes notícies