IniciFutbol2ª CatalanaEl Remolins-la Sénia queda suspès a falta de vuit minuts per al...

El Remolins-la Sénia queda suspès a falta de vuit minuts per al final amb l’1-0 al marcador

Primera polèmica de la temporada la que va succeir al camp municipal de Bítem en el partit que coincidia amb les Festes Majors de l’EMD. El partit va quedar suspès al minut 82 quan va ser expulsat el delegat visitant Héctor Navarro i l’àrbitre va decretar la suspensió després que (literalment transcrit de l’acta arbitral): “Acte seguit d’haver-li ensenyat la targeta vermella, amb el joc aturat, per dirigir-se cap a la meua persona de manera molt alterada i amb gestos ostentosos de disconformitat amb els següents termes: “Això és inadmisible, que cony fas, hostia puta, me cago en la puta mare que et va parir, m’ha agredit donant-me dos manotades a la cara de forma molt agresiva, sense fer-me sortir sang, motiu pel qual he decretat la suspensió del partit“.

En el mateix moment de la suspensió es van produir dos expulsions més de jugadors de la Sénia, quan Ivan Gasparin no va apreciar que el seu company Roger havia sol·licitat tanca defensiva en una falta comesa sobre ell mateix damunt la línia del mig del camp molt prop de la zona de banquetes i amb la intenció de jugar ràpid per buscar el gol de l’empat i sense que l’àrbitre ho autoritzés amb el xiulet, va veure la segona groga per aquest motiu. Aquest va ser el detonant de tot el que acabaria succeint a posteriori, ja que les protestes de Lluís Capitan i referir-se a l’àrbitre segons l’acta amb els termes “ets molt penòs, ets molt dolent” li van significar veure la targeta vermella directa i deixar al seu equip amb nou jugadors sobre el terreny de joc.

Durant la primera part es va poder veure un partit intens i obert que va tenir la primera arribada a favor dels seniencs que resolia Reolid davant Capi desviant l’esfèric a córner amb serioses dificultats. Acte seguit va venir el gol que a la postre significaria el resultat definitiu fins al moment de la suspensió. Va ser la primera acció discutida pels seniencs que consideraven que Balada arrancava en possible fora de joc quan rebia la passada d’Aleix Chavarria i definia a la perfecció amb una rematada creuada lluny de l’abast del porter. Segona acció discutida en contra dels interessos seniencs, quan Nico arrancava clarament en posició legal (com es pot veure a les imatges adjuntes) i quan es presentava completament sol de cara al porter local es xiulava un fora de joc totalment innexistent tenint en compte que hi havia tres jugadors locals trencant aquesta opció.

Més polèmica al segon temps, però ara de banda de l’equip local: Servei de cantonada des de la dreta de l’atac remolinenc-bitemero a càrrec de Tortajada que penjava la pilota al cor de la petita on Badr li guanyava l’acció a la defensa i marcava amb una potent rematada de cap donant-li validesa al gol l’àrbitre del partit, però el va invalidar a instàncies de l’assistent que va considerar que la pilota havia sortit fora en la trajectòria cap a l’àrea.

Ara queda pendent del comitè de competició resoldre si s’ha de seguir disputant el que resta de partit (8 minuts de temps reglamentari més tres minuts tal i com s’indica a l’acta arbitral per substituacions i aturades en el joc) o per contra es dona per finalitzat el duel.

 

ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom

+ 53 = 55

Últimes notícies