IniciMotorTrialNou subcampionat del Món per Adam Raga que finalitza en tercer lloc...

Nou subcampionat del Món per Adam Raga que finalitza en tercer lloc al Palau Sant Jordi

No ha pogut evitar que Toni Bou sume el seu trenté títol mundial, però Adam Raga (TRRS), segueix fent història, afegint un altre subtítol mundial al seu extens palmarés. El pilot d’Ulldecona, amb aquesta segona posició, fa 17 temporades consecutives sense deixar de pujar al podi del Mundial de Trial en pista coberta.

En aquesta edició 44ª edició del Trial de Barcelona, que per primera vegada en la seua història tancava el Mundial en pista coberta, ha sumat un total de 27 punts per assegurar se el segon lloc, per darrere de Toni Bou (Repsol Montesa) amb 40, i compartint podi amb Jaime Busto (Vertigo), tercer amb 21. La quarta i quinta posició han estat per a Gabriel Marcelli (Montesa) i Matteo Grattarola (Beta), amb 18 i 13 punts respectivament.

El Mundial del 2021 ha constat d’un format reduït a tan sols dos proves a Andorra la Vella i Barcelona, per culpa de la pandèmia. Adam Raga amb un Palau Sant Jordi amb una gran entrada de públic, no ha pogut repetir el triomf obtingut el 2019.

En la primera ronda ha sorprés Jaime Busto, recent campió d’Espanya a l’aire lliure, ocupant el primer lloc amb 2 punts de penalització, seguit de Toni Bou amb 6, i Adam Raga, 8. En la segona mànega el pilot d’Ulldecona ha competit amb Toni Bou, que ha obtingut la classificació per disputar la final amb 7 punts, seguit d’Adam Raga amb 12 i Miquel Gelabert amb 14. En l’altre grup, triomf de Gabriel Marcelli amb 12 punts, per davant de Jaime Busto, 13 i Matteo Grattarola,18.

Toni Bou i Gabriel Marcelli han protagonitzat la lluita per al títol, amb superioritat del pilot de Piera, per assegurar-se al títol amb 12 punts de penalització, pels 23 del pilot gallec. Adam Raga s’ha imposat en la lluita per pujar al podi, aconseguint la tercera plaça amb 3 punts de penalització pels 5 de Jaime Busto.

ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom
Captcha
8 + 3 = ?
Reload

Últimes notícies